Polityka zwrotów

Fragment regulaminu sklepu Domo Butik:

7. PRAWO ODSTĄPIENIA

1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu przez Konsumenta wystarczy wysłanie oświadczenia, przed jego upływem.

2. Warunki zwrotu –  zwracany produkt musi posiadać oryginalne metki, nie może nosić śladów zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych ani nie nosić żadnych śladów użytkowania.

3. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.

4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: ul. Haliny Konopackiej 22, 82-200 Malbork.

5. Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

6. Zwrotu Towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: ul. Haliny Konopackiej 22, 82-200 Malbork. Należy bezwzględnie podać adres mailowy Sprzedawcy: [email protected] oraz nr telefonu: + 48 511231337.

7. Sprzedawca, w terminie czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi, do chwili otrzymania Towaru z powrotem.

8. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.

9. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.

10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument, w znaczeniu przyjętym na potrzeby niniejszego Regulaminu (patrz: definicja „Konsumenta”).”

Zwroty Zakupów

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres:

Przedsiębiorca:

Nazwa: Domo Butik

Adres: ul. Haliny Konopackiej 22, 82-200 Malbork

[email protected]

tel 511 231 337

Istnieje możliwość wysyłki zwrotu PACZKOMATEM: Paczkomat MAL02APP, Jana Kochanowskiego 42, Malbork 82-200 Market Dino

Należy BEZWGLĘDNIE podać adres mailowy Sprzedawcy: [email protected] oraz nr telefonu: + 48 511231337. W przeciwnym wypadku przesyłka bez podania tych danych kontaktowych może zostać przez nas nie odebrana ze wgl choć by to, że pod podanym adresem nikogo nie będzie.

Istnieje możliwość wysyłki zwrotu PACZKOMATEM: Paczkomat MAL02APP, Jana Kochanowskiego 42, Malbork 82-200 Market Dino

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub wymian.